کتاب داستان های ماندگار ایرانی
کتاب داستان های ماندگار ایرانی سبد شما      کتاب داستان های ماندگار ایرانی علـاقه ها      کتاب داستان های ماندگار ایرانی سلـامـ! وارد حساب شوید و یا یک حساب باز کنید. سایت در حال بروزرسانی است.
کتاب داستان های ماندگار ایرانی
ارتباط با ما درباره ما مقررات سایت

لطفا به نکات زیر دقت کنید.

  • کلیه قیمت ها بروز بوده و میتوانید سریعا سفارشتان را ثبت و با کمک درگاه پرداخت اینترنتی پارسیان، هزینه آن را پرداخت کنید.
  • کتاب های سفارشی ظرف حداکثر 2 روز کاری برای پست پیشتاز، و 3 روز کاری برای پست سفارشی، به دست شما میرسد.
  • اگر به دنبال کتابی هستید که در فروشگاه هیرکان بوک پیدا نمیکنید با ما ارتباط بگیرید.

bookmark
داستان های ماندگار ایرانی
داستان های ماندگار ایرانی
قیمت: 80,000 تومان
کد کالـا
2869
قصه‌ها و حکایت‌ های قدیمی فارسی، گنجینه‌ای از مفاهیمـ و آموزه‌ های اخلـاقی شیرین و جذاب است که مانند میراثی گران‌بها نسل به نسل انتقال‌یافته و در اختیار آیندگان قرار گرفته است. کودکان از طریق این قصه‌ها، قدرت درک و بیانشان تقویت می‌شود، خلـاقیت در آن‌ها پرورش پیدا می‌کند، دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا کرده و شخصیت‌‌ های قصه‌ها بر آن‌ها اثر می‌گذارد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان به صورت غیرمستقیمـ به آن‌ها آموزش می‌دهند. کتاب قصه‌ های ماندگار شامل چندین داستان می‌شود. داستان‌هایی مانند شاهی که دو غلـامـ داشت، قوی‌تری کیست؟ شاه و فالگو، شاه گمشده و پیرمرد، وزیر زیرک و بیماری عشق و... داستان‌ های کتاب قصه‌ های ماندگار از آثار ارزشمندی مانند تاریخ بیهقی، بوستان، گلستان، مثنوی، شاهنامه، کلیله‌ودمنه و دیگر متون گذشته گرفته شده و به زبانی ساده، روان و کودکانه برای سنین کودک و نوجوان بازنویسی شده است. اغلب این قصه‌ های قدیمی پندآموز است و کودکان را با متن‌ های قدیمی، احوالـات گذشتگان و تجربیاتشان آشنا کرده و نکات بسیار مهمـ و عمیقی را به آن‌ها منتقل می‌کند. در پایان هر داستان، نامـ کتابی که داستان از آن گرفته شده آمده است. این روش، فرصت بسیار خوبی برای کودکان و نوجوانان ایجاد می‌کند تا نامـ این کتاب‌ های ارزشمند فارسی را به یاد بسپارند و در صورت ایجاد علـاقه به سراغ کتاب اصلی بروند.
نویسنده
ناشر
سال انتشار
گزینه های مشابه
صبح دلداده
صبح دلداده
نویسنده: انسیه تاجیک
120,000 تومان


لیلی و مجنون خسرو و شیرین
لیلی و مجنون خسرو و شیرین
نویسنده: عبدالعلی غفوری
100,000 تومان


خداوند و هستی
خداوند و هستی
نویسنده: موریس مترلینگ
150,000 تومان


بامداد خمار
بامداد خمار
نویسنده: پروین حاج سید جوادی
190,000 تومان


ضحاک
ضحاک
نویسنده: غلـامحسین ساعدی
90,000 تومان


لولی سرمست
لولی سرمست
نویسنده: رسول پرویزی
50,000 تومان


راه رفتن روی ریل
راه رفتن روی ریل
نویسنده: فریدون تنکابنی
60,000 تومان


سگی که به سوی ستاره میرود
سگی که به سوی ستاره میرود
نویسنده: هنینگ مانکل
50,000 تومان





کتابسرای هیرکان
هزاران جلد کتاب نادر، نو، قدیمی و کمیاب، تاریخی، ادبیات، رمان، اجتماعی، هنری، روانشناسی، سیاسی، دینی، علمی، رمان، عمومی و غیره، مجله، روزنامه، درسی، دانشگاهی، ارشد و دکترا، ارسال به سراسر ایران
آمار بازدید: 5,238,869