کتاب الف
کتاب الف سبد شما      کتاب الف علـاقه ها      کتاب الف سلـامـ! وارد حساب شوید و یا یک حساب باز کنید. سایت در حال بروزرسانی است.
کتاب الف
ارتباط با ما درباره ما مقررات سایت

لطفا به نکات زیر دقت کنید.

  • کلیه قیمت ها بروز بوده و میتوانید سریعا سفارشتان را ثبت و با کمک درگاه پرداخت اینترنتی پارسیان، هزینه آن را پرداخت کنید.
  • کتاب های سفارشی ظرف حداکثر 2 روز کاری برای پست پیشتاز، و 3 روز کاری برای پست سفارشی، به دست شما میرسد.
  • اگر به دنبال کتابی هستید که در فروشگاه هیرکان بوک پیدا نمیکنید با ما ارتباط بگیرید.

bookmark
الف
الف
قیمت: 100,000 تومان
کد کالـا
2857
با خواندن الف از نویسنده ی استثنایی معاصر پائولو کوئیلو، حیات خود را دگرگون کنید و سرنوشت خود را از نو بنویسید. الف که یکی از خصوصی ترین رمان های پائولو کوئیلو به حساب میآید، یک سفر شگفت انگیز و شایان توجه از کشفیات درونی است. همچون شخصیت اصلی اش در رمان دوست داشتنی کیمیاگر، در الف همـ پائولو کوئیلو با بحران عظیمـ ایمانی رو به روست. همچنان که او مسیر معنوی و روحی جدیدی را میطلبد و خواهان نو شدن و رشد است، متوجه میشود که تنها گزینه ی حقیقی که پیش روی اوست، شروعی دوباره است. آغازی جدید با سفر کردن، تجربه کردن و برقراری پیوندی مجدد با افراد و مناظر اطرافش.
او این سفر معنوی را با طولـانی ترین خط آهن جهان یعنی خط آهن سیبری در پیش میگیرد و آفریقا و اروپا و آسیا را با هدف نوسازی و بازیابی اشتیاق و انرژی خود در مینوردد. اما آنچه او انتظارش را نمی کشید، آشنایی با زنی است به نامـ هلـال.
هلـال یک ویولونیست با استعداد است و همچنین زنی است که پائولو کوئیلو پانصد سال پیش دوستش داشته و با ترس هایش به او خیانت کرده بود. ترسی فراگیر که سبب شد هرگز نتواند شادی حقیقی را در زندگی بیابد. اما حالـا در الف آنان سفری رمزآلود را در فضا و زمان آغاز میکنند و از مسیری میگذرند که به آنان عشق و بخشش و شجاعت ایستادگی در برابر چالش های اجتناب ناذیر زندگی را میآموزد. الف با داستان زیبا و الهامـ بخش خود، خوانندگان را دعوت میکند تا به معنای سفر های درونی و شخصی خود بیاندیشند.
ناشر
سال انتشار
مترجمـ
گزینه های مشابه
کارآگاه دهکده
کارآگاه دهکده
نویسنده: ویلیامـ فاکر
120,000 تومان


اتللو
اتللو
نویسنده: ویلیامـ شکسپیر
65,000 تومان


آتیلـا و رنه
آتیلـا و رنه
نویسنده: شاتوبریان
80,000 تومان


ماجرای اسرارآمیز در استایلز
ماجرای اسرارآمیز در استایلز
نویسنده: آگاتا کریستی
45,000 تومان


سفید دندان
سفید دندان
نویسنده: جک لندن
85,000 تومان


کو کا کلونک
کو کا کلونک
نویسنده: فرانسوآ گراول
70,000 تومان


شنل
شنل
نویسنده: نیکولـای گوگول
95,000 تومان


خاطره دلبرکان غمگین من
خاطره دلبرکان غمگین من
نویسنده: گابریل گارسیا مارکز
100,000 تومان





کتابسرای هیرکان
هزاران جلد کتاب نادر، نو، قدیمی و کمیاب، تاریخی، ادبیات، رمان، اجتماعی، هنری، روانشناسی، سیاسی، دینی، علمی، رمان، عمومی و غیره، مجله، روزنامه، درسی، دانشگاهی، ارشد و دکترا، ارسال به سراسر ایران
آمار بازدید: 5,238,812