کتاب چشم های بارانی
کتاب چشم های بارانی سبد شما      کتاب چشم های بارانی علـاقه ها      کتاب چشم های بارانی سلـامـ! وارد حساب شوید و یا یک حساب باز کنید. سایت در حال بروزرسانی است.
کتاب چشم های بارانی
ارتباط با ما درباره ما مقررات سایت

لطفا به نکات زیر دقت کنید.

  • کلیه قیمت ها بروز بوده و میتوانید سریعا سفارشتان را ثبت و با کمک درگاه پرداخت اینترنتی پارسیان، هزینه آن را پرداخت کنید.
  • کتاب های سفارشی ظرف حداکثر 2 روز کاری برای پست پیشتاز، و 3 روز کاری برای پست سفارشی، به دست شما میرسد.
  • اگر به دنبال کتابی هستید که در فروشگاه هیرکان بوک پیدا نمیکنید با ما ارتباط بگیرید.

bookmark
چشم های بارانی
چشم های بارانی
قیمت: 120,000 تومان
کد کالـا
2816
برای تمامـ روز های تنهایی خودمـ دلمـ می‌سوزد! برای تمامـ شب های سیاه و تاریک و پر از وحشت و ماتمی که حتی ستاره‌ها همـ از پهنه افراشته آسمان فراری شده بودند و در پشت ابر های سیاه و خاکستری خود را پنهان ساخته بودند تا من حتی برای فرار از تنهایی قادر به شمردن آن ستاره‌ های نقره‌فامـ همـ نباشمـ دلمـ می‌سوزد! دلمـ برای همه ثانیه‌ها و لحظات عمرمـ که چون یک خواب گذشت می‌سوزد! ای کاش راهی برای فرار از اینهمه غربت و تاریکی بود!! این آغاز داستانمـ بود. برای پونه دل سوزاندمـ و اشک ریختمـ و با خاطراتش خندیدمـ و با او سخنها گفتمـ. پونه برای من مظهر عشق است عشقی که به زوال و نیستی نزدیک شده. عشقی که فراموش شده و روزی دیگر همان شعله کمرنگ شمع نیز خاموش می‌شود و مرگ پونه فرا می‌رسد! پونه می‌میرد و من اشک می‌ریزمـ، بخاطر تنهائیش. اما نه این اشتباه است. عشق نمی‌میرد عشق جاودان است. آن عشق نیست که فنا می‌شود هوس است با هزاران دردی که به همراه می‌آورد هوسی که پایه‌ های زندگی پونه را لرزاند. پونه برخیز، از جا برخیز و خرابیها را آباد کن. خواب بس است. عشق های دوروزه را دور بریز و به عشق جاودانی بیندیش. خانه‌ات را در محیطی پاک بنا کن و سرتاسرش را پر کن از پیچک های سبز و قناری‌ های را در اتاق رها کن تا بپرند و آواز بخوانند. آن دو مرغ عشق را همـ رها کن. به مرغ عشق آبی رنگ بنگر. نگاهش چه ملتمسانه به مرغ عشق زرد رنگ خیره است. آنها را رها کن. بگذار بال و پر بزنند و رها شوند از اینهمه بند و زنجیر. عشق بدون آزادی عشق نیست. عشق در اسارت مرگ است. پرواز کن و سفر کن. بالـا برو، بالـا برو و آنقدر برو تا خواب های کابوس‌مانندت را فراموش کنی و فقط نور زرد رنگ عشق به چشمانت بتابد و آسمان آبی و ابر های سپید روبروی چشمانت قرار گیرند و تو با صدای بلند بخوانی و بخوانی و بخوانی.
ناشر
سال انتشار
گزینه های مشابه
صبح دلداده
صبح دلداده
نویسنده: انسیه تاجیک
120,000 تومان


لیلی و مجنون خسرو و شیرین
لیلی و مجنون خسرو و شیرین
نویسنده: عبدالعلی غفوری
100,000 تومان


خداوند و هستی
خداوند و هستی
نویسنده: موریس مترلینگ
150,000 تومان


بامداد خمار
بامداد خمار
نویسنده: پروین حاج سید جوادی
190,000 تومان


ضحاک
ضحاک
نویسنده: غلـامحسین ساعدی
90,000 تومان


لولی سرمست
لولی سرمست
نویسنده: رسول پرویزی
50,000 تومان


راه رفتن روی ریل
راه رفتن روی ریل
نویسنده: فریدون تنکابنی
60,000 تومان


سگی که به سوی ستاره میرود
سگی که به سوی ستاره میرود
نویسنده: هنینگ مانکل
50,000 تومان





کتابسرای هیرکان
هزاران جلد کتاب نادر، نو، قدیمی و کمیاب، تاریخی، ادبیات، رمان، اجتماعی، هنری، روانشناسی، سیاسی، دینی، علمی، رمان، عمومی و غیره، مجله، روزنامه، درسی، دانشگاهی، ارشد و دکترا، ارسال به سراسر ایران
آمار بازدید: 5,078,533