کتاب با آخرین نفسهایمـ، خاطرات بونوئل
کتاب با آخرین نفسهایمـ، خاطرات بونوئل سبد شما      کتاب با آخرین نفسهایمـ، خاطرات بونوئل علـاقه ها      کتاب با آخرین نفسهایمـ، خاطرات بونوئل سلـامـ! وارد حساب شوید و یا یک حساب باز کنید. سایت در حال بروزرسانی است.
کتاب با آخرین نفسهایمـ، خاطرات بونوئل
ارتباط با ما درباره ما مقررات سایت

لطفا به نکات زیر دقت کنید.

  • کلیه قیمت ها بروز بوده و میتوانید سریعا سفارشتان را ثبت و با کمک درگاه پرداخت اینترنتی پارسیان، هزینه آن را پرداخت کنید.
  • کتاب های سفارشی ظرف حداکثر 2 روز کاری برای پست پیشتاز، و 3 روز کاری برای پست سفارشی، به دست شما میرسد.
  • اگر به دنبال کتابی هستید که در فروشگاه هیرکان بوک پیدا نمیکنید با ما ارتباط بگیرید.

bookmark
با آخرین نفسهایمـ، خاطرات بونوئل
با آخرین نفسهایمـ، خاطرات بونوئل
قیمت: 180,000 تومان
کد کالـا
2776
با  آخرین نفس هایمـ خودزندگی نامه و خاطراتی جذاب و تحریک آمیز از لوئیس بوژوئل،، برنده جایزه اسکار و خالق برخی از مهمترین فیلم های سینمای مدرن، از سگ اندلسی گرفته تا جذابیت های پنهان بورژوازی است. لوئیس بونوئل فیلمـ ساز اسپانیایی وابسته به مکتب سوررئالیسمـ است که فیلمـ های خاص و نامتعارف او جریانی جدید در سینما به وجود آورد.
فیلمـ های لوئیس بووئل قدرت شوکه کردن، الهامـ بخشیدن و باز - اختراع دنیای ما را دارند. حال، در زندگی نامه ای که حامل همه ی عناصر سوررئالیسمـ و نیز انهدامـ سینمای خود است، بوزوئل نگاه هنری خود را به سمت داخل میچرخاند. در نثر اینسریع و سخاوتمندانه، بونوئل خط مشی های شگفت انگیز زندگی خود را ردیابی میکند، از طبل های روز جمعه در کودکی اش و رویاهایی که معروف ترین فیلمـ های او از آنها الهامـ گرفته است تا دوستی های آشفته ی او با فدریکو گارسیا لورکای نمایشنامه نویس و سالوادور دالی نقاش. روایت های شخصی وی همچنین شامل موضوعات مهمـ سیاسی در زمان خود است که بسیاری از آنها امروزه هنوز همـ ما را تعقیب میکنند - جنبش فاشیسمـ، جنگ فرهنگی، بمب هسته ای. بونوئل در این کتاب با شگفتی و شادابی و شوخ طبعی، عقاید گاه گنگ خود را در مورد اعضای ادبی و آوانگارد محافل گسترده اجتماعی خود ارائه میدهد.کتاب با آخرین نفس هایمـ پر از مسائل حاشیه ای فیلمـ هاست که با شوخ طبعی بونوئل آمیخته شده است و خواندن این کتاب برای طرفداران سینما و برای هر کسی که همیشه خواسته است جهان را از طریق چشمان یک سورئالیست ببیند، ضروری است.
نویسنده
سال انتشار
گزینه های مشابه
تاریخ سینما
تاریخ سینما
نویسنده: آرتور نایت
120,000 تومان


خاطرات سی سال پشت صحنه تئاتر
خاطرات سی سال پشت صحنه تئاتر
نویسنده: اصغر میرخدیوی
80,000 تومان


از منظر درامـ نویس
از منظر درامـ نویس
نویسنده: به کوشش: رضا سرور
70,000 تومان


مردی برای تمامـ فصل‌ها
مردی برای تمامـ فصل‌ها
نویسنده: رابرت بالت
170,000 تومان


سینمای عباس کیارستمی
سینمای عباس کیارستمی
نویسنده: روبرت صافاریان
180,000 تومان


سینمای عباس کیارستمی
سینمای عباس کیارستمی
نویسنده: روبرت صفاریان
100,000 تومان


راهنمای عملی نمایشنامه نویسی
راهنمای عملی نمایشنامه نویسی
نویسنده: نوئل گرگ
150,000 تومان


تکنیک بازیگری
تکنیک بازیگری
نویسنده: استلـا آدلر
75,000 تومان





کتابسرای هیرکان
هزاران جلد کتاب نادر، نو، قدیمی و کمیاب، تاریخی، ادبیات، رمان، اجتماعی، هنری، روانشناسی، سیاسی، دینی، علمی، رمان، عمومی و غیره، مجله، روزنامه، درسی، دانشگاهی، ارشد و دکترا، ارسال به سراسر ایران
آمار بازدید: 5,077,672